V Portorož prihaja že 28. Slovenski oglaševalski festival – SOF

Slovenski oglaševalski festival (SOF) je osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji. Letos bo potekal 11. in 12. aprila 2019, zdaj že tradicionalno v Kempinski Palace v Portorožu.

Foto: SOF/Žiga Intihar

SOF odpira razpravo o aktualnih strokovnih vprašanjih in omogoča izmenjavo znanj, izkušenj, idej in pogledov na nadaljnji razvoj stroke, v tekmovalnem delu pa se na vsakoletni paradi kreativnosti izbirajo najboljše oglaševalske rešitve in predstavlja celosten pregled dogajanja v slovenskem oglaševalskem prostoru. 

Tekom dveh festivalskih dni bodo svoje zgodbe, znanje, ideje in izkušnje delili številni domači in mednarodni strokovnjaki, skupno okrog 40 govorcev iz Slovenije, Amerike, Nizozemske, Srbije, Španije in Velike Britanije. Kongresni program letos, kot se za temo pritiče, še več prostora namenja vsebinam, ki se osredotočajo na medije, kot bo tudi okrogla miza Meje in odgovornosti aktivne uporabe družbenih in tradicionalnih medijev, ki jo bo vodil Peter Frankl.

Na festivalskem odru bomo lahko videli vodjo inovacij pri VICE Media Marka Adamsa, izvršnega direktorja EVRA agencije Igorja Ambrožiča, voditelja jutranjega programa na Radio 1 Denisa Avdića, partnerko v podjetju CorpoHub Danielo Bervar Kotolenko, svetovno priznanega grafičnega oblikovalca in kreativnega direktorja, ki trenutno sedi med Amsterdamom in Barcelono Davida Carsona, ustanovitelja in izvršnega direktorja pri Pointbleu Guillauma Collineta, vodjo marketinga v ZDA in Evropi Stephena Croncota, mednarodnega radijskega svetovalca Nika Goodmana, izvršno urednico Marketing Magazina Simono Kruhar Gaberšček, menedžerja pospeševanja poslovanja in evangelista oblikovalskega razmišljanja pri CorpoHub Eneja Gradiška, direktorja in glavnega urednika Časnika Finance Petra Frankla, direktorico EVRA agencije in odgovorno urednico Revije Simono Lobnik Ambrožič, direktorja in menedžerja zadovoljstva pri Madwise Saša Palčiča, vodjo marketinga pri Mastercard Slovenija Aleša Petejana, strateško direktorico pri Pointbleu Raquel Roso, kreativca z Radia Študent Žigo Rusa, kreativnega direktorja pri Pristopu Draga Mlakarja, svetovalca pri digitall.si in direktorja pri IAB Slovenija Zorana Savina, produktnega vodjo pri Ipsos d.o.o. Alena Šabanovića, kreativko z Radia Študent Zalo Simčič, transmedijskega umetnika Simona Wilkinsona, so-ustanovitelja Genius/Steals Farisa in Rosie Yakob, direktorja Valicona Andraža Zorka, ustanovitelja in umetniškega direktorja VBG Gregorja Žaklja in številne druge navdihujoče govorce.

PREBERITE ŠE: Aljoša Bagola: "V poslovnih okoljih trenutno obstaja strah pred govorjenjem o izgorelosti"