KOMUNIKACIJA PREKO VIDEA - NOVODOBNA »PISMENOST«

Po zadnjih podatkih predstavljajo video vsebine v letu 2018 med generacijo Y že 60 odstotkov vseh konzumiranih vsebin, med generacijo Z pa kar 66 odstotkov!

donald rose

Facebook
Twitter
Google Plus
LinkedIn

ŠTEVILNA PODJETJA UPORABLJAJO VIDEO KOMUNIKACIJO

Mali podjetniki, sploh ponudniki storitev, ki so sami kot oseba tudi blagovna znamka podjetja (recimo frizer, kuharski mojsterf, fitnes trener, trenerji raznih veščin in znanj, butični prodajalci …), lahko v današnjem času najhitreje zgradijo osebno vez s strankami tako, da delijo svojo strast in uporabno znanje z njimi. Tiskovine in članki v digitalni obliki so dober način informiranja, video pa je oseben in gradi močnejšo vez.

Tiskovine in članki v
digitalni obliki so
dober način
informiranja, video
pa je oseben in gradi
močnejšo vez.

Tisti, ki bo znal izkoristiti video kot medij, bo v prednosti pred konkurenco. Self-marketing ali personal branding bo sestavni del globalnega sveta, v katerem bomo živeli v prihodnje. Najbolj uspešni bodo tisti, ki bodo znali preko zgodb vključiti ljudi v svoj posel in ne tisti z najboljšim produktom. Za storitveno dejavnost je to še toliko bolj pomembno.

Drugače pa velja, da so vsa podjetja v intenzivni komunikaciji z javnostmi preko različnih medijev. Nagovarjanje večje množice ni več samo domena podjetij in organizacij, ki si to lahko finančno privoščijo. Zaposleni imajo zdaj dostop do velike količine sledilcev na družbenih omrežjih. Večina tudi napiše, kje je zaposlena in kakšno delo opravlja. Zadovoljen sodelavec bo s ponosom delil svoje delo in tako promoviral podjetje in produkt, ki ga pomaga ustvarjati.

IN KAJ JE TISTO, NA KAR MORAMO BITI POZORNI?

 

Glede na dolgoletne izkušnje v produkciji najbolj gledanih slovenskih oddaj vem, da se vse začne pri dobri ideji in namenu videa.

1. Bodite jasni, kaj želite sporočiti in se držite tega od začetka do konca.

2. Pripravite lokacije, izberite osebe, ki bodo v videu, način, kako boste video posneli in vrzite na papir zasnovo scenarija, da boste zagotovo imeli osnovni dramaturški lok.

3. Poigrajte se s čim bolj kreativno izvedbo – tekst, slika, rekviziti …

4. Poskrbite, da ne boste posneli tresočega materiala, ker je težko gledati tak video dlje kot nekaj sekund.

5. Pazite, da je tonsko dovolj kvaliteten, ker ljudje spregledamo slabšo sliko, slabega tona pa ne moremo preslišati.

5. In seveda, prilagodite dolžino videa vsebini. Ne maltretirajte gledalca samo zato, ker se vam zdi škoda posnetega materiala.

PREOBRAT V SPLETNIH VSEBINAH

Vse sodobne naprave nam že zdaj omogočajo komunikacijo preko videa. Zdaj za ustvarjanje video vsebin ni potrebna draga oprema in leta prakse. Objava video vsebin ni več v domeni velikih medijskih hiš in v milosti urednikov. Vzamemo iz žepa telefon, posnamemo video in objavimo na družbenih omrežjih. Brez čakanja, brez urednikov, brez stroška. Vsi nosimo s seboj napravo za ustvarjanje vsebin. Če je bil prej čas medijev in založnikov, zdaj živimo v času content kreatorjev – kreatorjev vsebin!

Nučite se trikov video produkcije tudi vi in posnemite svoj video - skupaj z Donaldom Rose-om - 23. januarja 2019.