Digitalno

Zakaj morate imeti svoj LinkedIn profil?

Če ste eden od tistih, ki še vedno mislijo, da ne potrebujejo svojega LinkedIn profila, potem morate nujno prebrati ta članek. Če pa ga že uporabljate, boste v njem našli nasvete, kako ga maksimalno izkoristiti in kako se na njem povezovati.

Foto: Unsplash

LinkedIn ima več kot 562 milijonov uporabnikov in več kot 220 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, kar 87 odstotkov zaposlovalcev pa ga uporablja v procesih zaposlovanja. Na strani je objavljenih več kot 10 milijonov oglasov za zaposlitev, vsako sekundo pa se pridružita dva nova uporabnika.

Začetki LinkedIna segajo v maj 2003, Facebook je prehitel za skoraj celo leto. Ključna razlika med LinkedInom in Facebookom je, da profil LinkedIn opredeljuje poslovne interese, izkušnje, znanje in reference članov. 

LinkedIn je bil ob ustanovitvi primarno zamišljen kot orodje za poslovno povezovanje in mreženje, torej vzpostavljanje, razvijanje in ohranjanje stikov med poslovnimi partnerji. Kasneje se je razvil v medij za podporo zaposlovanju, preko katerega podjetja iščejo potencialne sodelavce, preverjajo kandidate za zaposlitev in informirajo poslovno javnost o poslovni ponudbi.

Na LinkedInu se morate povezati z ljudmi, ki so vam zanimivi in bi vam lahko pomagali pri razvoju poslovne poti, saj se vam bodo le tako odprla vrata do novih priložnosti.

Zakaj uporabljati LinkedIn?

Ljudje vas preverjajo preko spleta

Ljudje na različne načine raziskujejo informacije o drugih. LinkedIn uporabljajo delodajalci, vaši zaposleni, vaši nadrejeni in vaša konkurence. LinkedIn vam daje priložnost, da nadzirate, kaj bodo odkrili o vas. Tam lahko izpostavite svoj življenjepis, svoje sposobnosti, pretekle izkušnje, kaj so vaši hobiji in kaj radi delate poleg službe (na primer ali ste športniki, se ukvarjate z dobrodelnostjo, ste del organizacije itd.)

Če si je nekdo, ki vam je poslovno zanimiv, ogledal vaš profil, mu pošljite sporočilo z vprašanjem, zakaj se je ustavil ravno na vašem profilu.