Vse kar morate vedeti o zavajajočem in agresivnem oglaševanju
V enem izmed naših medijev sem nedavno zasledil oglas v katerem nastopa povsem običajen možakar, na srednje odgovornem položaju v nekem podjetju. Možakar, obdan z dvema lepima sodelavkama, se nasmehne pred kamero in reče: »Odkar uporabljam parfum xy, se mi je življenje popolnoma spremenilo. Sodelavk v službi se sploh več ne morem "znebiti", saj mi povsod sledijo, pa še žena je zadnje čase nenavadno prijazna z mano. Ni kaj, parfum xy mi je polepšal življenje. Doslej nisem ravno veljal za zapeljivca, a tako samozavesten, kot sem postal s trenutkom, ko sem začel uporabljati parfum xy, nisem bil še nikoli.« Ne tako davno nazaj, pa je bilo na najbolj poslušanih slovenskih radijskih postajah mogoče slišali oglas, v katerem nastopa pubertetnik z značilnim tečnim pubertetniškim glasom in želi od svoje mame na vsak način pridobiti denar za nakup neke akustične naprave: "Mami, dej dnar!"