Odnosi

Organizacija praznične službene zabave

Ko se zavemo, da nas do novega leta loči le še nekaj tednov, so tudi praznične službene zabave tik za vogalom!

Praznične zabave ob koncu leta niso vedno vsem najljubše, a vendar so stalnica večine delovnih organizacij. S skrbnim načrtovanjem najboljšega načina za izvedbo praznične zabave lahko ustvarimo način za druženje vseh zaposlenih in bolj zadovoljne zaposlene. Če smo mi tisti, ki smo zadolženi za organizacijo zabave, je pomembno, da začnemo z osnovami načrtovanja. Pomembni so predvsem podatki kdaj in kje bo potekala službena zabava, tematika zabave, koliko ljudi bo predvidoma povabljenih in kakšna hrana in pijača naj bosta postreženi ob tej priložnosti.

Zakaj bi morali biti zaposleni navdušeni nad zabavo

Službene zabave so odlična priložnost za povezovanje zaposlenih. Še posebej to velja v času po epidemiji kovida, saj se zdi druženje in povezovanje pomembnejše kot kdaj koli prej. V le nekaj letih se je način našega dela spremenil od dela v podjetju, do popolnega dela na daljavo pa do prehoda na hibriden način. Delovne organizacije po vsem svetu se še vedno odločajo, kako bodo delovali v prihodnje – a ena stvar je jasna. Organizacija zabave je zgolj vstopnica, da zaposleni spoznajo delovno okolje v zabavnem, neprofesionalnem okolju. Pomembno je, da imajo zaposleni možnost medsebojnega osebnega srečanja, pa naj gre za strokovna srečanja, priložnostne pijače (jutranje kave) s sodelavci, tedenska skupna srečanja ali športne igre.

Ne načrtujmo zabave v zadnjem trenutku, izberimo termin zabave

V času praznikov so prostori za dogodke oz. poslovne dogodke običajno zelo hitro zasedeni. Torej, zgodnje načrtovanje zabave je več kot le iskanje pravega prostora. Določiti je treba tudi okviren termin zabave. Pri terminu bodimo uvidevni do zaposlenih in jo načrtujmo takrat, ko je večina zaposlenih na razpolago.