Kongres ADMA: utrinki z dogodka, kjer se razvija najboljša podpora menedžmentu
Za nami je še en uspešen kongres ADMA, tridnevni dogodek, ki v portoroškem hotelu Bernardin vsako leto združi več kot 450 udeležencev, ki delujejo na področju podpore menedžmentu. Konferenco je od njenih začetkov do danes zaznamovala konkretna sprememba poklica – tako pri vsebini delovnih nalog kot pri nazivih delovnih mest udeležencev. Namen kongresa je izobraževalen, a še več odtehtajo pristno povezovanje in druženje udeležencev, izmenjava izkušenj in nasvetov ter zabavne spremljevalne aktivnosti.
ADMA je konferenca, kjer se druži in razvija najboljša podpora menedžmentu. ADMA je zato beseda oziroma blagovna znamka, ki povezuje vse, ki verjamemo, da je učinkovita podpora nepogrešljiv del uspešnih poslovnih organizacij. Premalo je namreč zavedanja, kako pomembna je vloga tistih, ki delujejo v ozadju uspešnih menedžerjev.
Različnost znanj in kompetenc, ki so potrebna za uspešno opravljanje tega poklica, je praktično nedoločljiva. Najboljša podpora menedžmentu je močna tako na strokovnih znanjih kot pri obvladovanju mehkih veščin. Zato smo na kongresu letos določili tri področja, za katera verjamemo, da so ključna za vašo rast in razvoj na delovnem mestu.
Četrtek smo tako posvetili strateškemu razmišljanju in razvijanju ključnih mehkih veščin prihodnosti. Petek je bil v znamenju učinkovite ADME, ki je postregla s prijemi in tehnologijami za večjo produktivnost na delovnem mestu. Sobota pa je bila namenjena uravnoteženi ADMI, ko smo prisluhnili različnim metodam za obvladovanje stresa. Kongres smo že tretje leto zapored zaključili z okroglo mizo in pogledi direktorjev na prihodnost in pomen vseh, ki delujejo na področju podpore menedžmentu.