Kako LinkedIn uporabiti za grajenje poslovnih stikov
Ste pripravljeni na korak naprej v svoji karieri? Ustvarite svoj LinkedIn profil danes in odkrijte svet poslovnih priložnosti!
16. in 17. novembra se ponovno družimo s strokovnjaki na področju podpore menedžmentu. Posvet ADMA v Mariboru bo še ena odlična priložnost, da stkemo nove poslovne stike in poglobimo že obstoječe povezave. Osrednja tema posveta je “Po moč znanja in veščine sodelovanja”, pričujoči članek pa namenjamo LinkedInu. Tudi prvo predavanje posveta bo namenjeno LinkedInu in kako nam lahko pomaga pri grajenju poslovnih odnosov.
Odnosi v poslu največ štejejo in prav je, da jim namenimo veliko časa. Zakaj bi čakali na november, če lahko stike ustvarjamo že prej?
LinkedIn je orodje, na katerega se naslonimo pri pripravi na dogodek. Pomaga nam jasno izraziti, kdo smo in s čim se ukvarjamo z urejenim LinkedIn profilom, povečati svojo vidljivost z objavljanjem in odzivanjem na vsebine, predvsem pa vzpostaviti nove poslovne stike z izjemno močjo iskalnih filtrov.
Kako narediti LinkedIn profil?
Kreiranje profila je prvi in zelo preprost korak pri uporabi LinkedIna. Obiščite www.linkedin.com in sledite navodilom. Imejte v mislih, da lahko vse informacije kasneje spreminjate.
Moj namig: za kreiranje profila uporabite svoj zasebni email, službenega boste dodali kasneje.
Katere informacije dodati na profil?
- Profilna fotografija – svetujem, da uporabite profesionalno fotografijo, ki zrcali vas na ADMA posvetu; naj ne bo starejša od 5 let, da vas bomo spoznali; glejte v kamero in se nasmejte
- Headline* – prostor pod profilno sliko, ki v največ 220 znakih pove, kdo ste in kaj počnete
Moj namig: kopirajte naziv z vizitke, prevedite v angleščino in dodajte ime podjetja, v katerem delate.