Ali vaše podjetje potrebuje blog?
Če ne živite na oddaljenem podeželju, kjer je internetna povezava prej redkost kot stalnica, verjetno že veste, kaj je to blog. In verjetno tudi veste, da je bloganje za podjetja marketinško orodje, ki dviguje ugled podjetja, mu prinaša nove stranke, omogoča, da podjetje širi svoje znanje in izkušnje. Blog vse to dosega s povečevanjem spletne prepoznavnosti podjetja.

Foto: Fotolia
Če vseeno še niste slišali, kaj sta blog in bloganje, naj na hitro razložimo, za kaj gre. Blogi so se v digitalnem svetu pojavili v devetdesetih letih kot spletne strani, na katerih so posamezniki zapisovali svoja razmišljanja in druga besedila. Blogi so hitro postali ena najbolj priljubljenih oblik spletnih strani, nekateri blogerji pa danes dosegajo branost, ki lahko brez težav konkurira uveljavljenim spletnim časopisom in revijam.
Če je bil v preteklosti blog največkrat rezerviran za posameznike, se je v zadnjih nekaj letih vse spremenilo. Blog je postal eno glavnih marketinških orodij na spletu in velja za nekakšno bazo besedil, ki jih podjetja uporabljajo za širjenje prek socialnih omrežij in drugih marketinških kanalov. In tu smo spet pri besedni zvezi, ki smo jo omenili v uvodu.