ADMA piše novo zgodbo!
ADMA v svetu administracije in managementa sledi trendom in narekuje nove, skrbi za rast vaše osebne in karierne poti ter vas pripravlja na prihodnost. Je središče izobraževanja, nadgradnje znanj in informiranja, ki ga nujno potrebuje vsakdo, ki deluje na področju pisarniškega poslovanja. Skozi celo leto vse člane povezuje preko dogodkov, revije in portala.

Verjamemo, da vsi, ki delujete na področju pisarniškega poslovanja, pomembno vplivate na ustvarjanje poslovnih uspehov vaših organizacij, zato si zaslužite okolje, kjer boste vedno imeli na voljo informacije, nasvete in kolege, s katerimi boste dosegali zastavljene cilje.
ADMA je na svoji dosedanji poti doživela že veliko sprememb, a novih izzivov ne zmanjka. Leto 2018 začenjamo s prenovljenim ADMA portalom!
Na čisto novem portalu pisarniškega poslovanja boste tako našli še več zanimivih vsebin, izobraževalnih člankov, intervjujev, nasvetov, navdiha in novičk, s pomočjo katerih vam bodo vaši poslovni in osebni cilji še bližje.
Kongres ADMA 2018
Mesec maj prinaša Kongres ADMA (17. - 19. maj 2018, Portorož), ki vsako združuje več kot 400 udeležencev iz celotne Slovenije. Kongres ADMA 2018 bo gostil enega svetovno najpopularnejših in zaželenih trenerjev za zaposlene v pisarniškem poslovanju, ki vse od leta 2011 izobražuje, navdihuje in razvija poslovne asistente, tajnice in zaposlene v pisarniškem poslovanju v najuspešnejših podjetjih po vsem svetu – z nami bo Adam Fidler iz Velike Britanije. Gostili bomo seveda tudi številne slovenske strokovnjake, ki vas bodo navdihnili na različnih področjih.
Za vse ADMA naročnike smo letos pripravili še šest brezplačnih ADMA seminarjev: 30. 1. 2018: Stilski nasveti za urejen poslovni videz14. 2. 2018: Tehnike sproščanja13. 6. 2018: Samozavestna govorica telesa27. 9. 2018: Čustveno opismenjevanje25. 10. 2018: Komunikacija v konfliktnih situacijah29. 11. 2018: ADMA Dan zame
Ostanite admastični!