Kolumna

SODELOVANJE, KI RAZBREMENI SKRBI

Zamislimo si naslednji scenarij. Naš nadrejeni je na poslovnem potovanju na Kitajskem, odsoten naj bi bil tri dni. Na večer drugega dne nam zazvoni telefon in izpiše se njegovo ime. Negotovo se oglasimo in že po tonu njegovega glasu vemo, da nekaj ni v redu. Ker smo v šoku, registriramo samo besede, kot so koronavirus, samotestiranje, uradni test, izolacija, sprememba leta. Kaj zdaj? Smo za vse sami?

V primeru, da smo za celotno organiza- cijo potovanja poskrbeli sami, na žalost res. Če pa pri tem sodelujemo s turistično agencijo, naloga ni pretirano težka. Vse, kar moramo storiti, je, da pokličemo osebnega skrbnika, mu razložimo situacijo in mu prepustimo vse delo. Mirno lahko zaspimo, saj se nanj lahko zanesemo in vemo, da bo suvereno vodil ves postopek in nas obveščal o nadaljnjih korakih.