ADMA

KOMUNIKACIJA PREKO VIDEA – NOVODOBNA »PISMENOST«

Po zadnjih podatkih predstavljajo video vsebine v letu 2018 med generacijo Y že 60 odstotkov vseh konzumiranih vsebin, med generacijo Z pa kar 66 odstotkov!

ŠTEVILNA PODJETJA UPORABLJAJO VIDEO KOMUNIKACIJO

Mali podjetniki, sploh ponudniki storitev, ki so sami kot oseba tudi blagovna znamka podjetja (recimo frizer, kuharski mojsterf, fitnes trener, trenerji raznih veščin in znanj, butični prodajalci …), lahko v današnjem času najhitreje zgradijo osebno vez s strankami tako, da delijo svojo strast in uporabno znanje z njimi. Tiskovine in članki v digitalni obliki so dober način informiranja, video pa je oseben in gradi močnejšo vez.

Tiskovine in članki vdigitalni obliki sodober načininformiranja, videopa je oseben in gradimočnejšo vez.

Tisti, ki bo znal izkoristiti video kot medij, bo v prednosti pred konkurenco. Self-marketing ali personal branding bo sestavni del globalnega sveta, v katerem bomo živeli v prihodnje. Najbolj uspešni bodo tisti, ki bodo znali preko zgodb vključiti ljudi v svoj posel in ne tisti z najboljšim produktom. Za storitveno dejavnost je to še toliko bolj pomembno.

Drugače pa velja, da so vsa podjetja v intenzivni komunikaciji z javnostmi preko različnih medijev. Nagovarjanje večje množice ni več samo domena podjetij in organizacij, ki si to lahko finančno privoščijo. Zaposleni imajo zdaj dostop do velike količine sledilcev na družbenih omrežjih. Večina tudi napiše, kje je zaposlena in kakšno delo opravlja. Zadovoljen sodelavec bo s ponosom delil svoje delo in tako promoviral podjetje in produkt, ki ga pomaga ustvarjati.

IN KAJ JE TISTO, NA KAR MORAMO BITI POZORNI?