Zakaj morate imeti svoj LinkedIn profil?
Če ste eden od tistih, ki še vedno mislijo, da ne potrebujejo svojega LinkedIn profila, potem morate nujno prebrati ta članek. Če pa ga že uporabljate, boste v njem našli nasvete, kako ga maksimalno izkoristiti in kako se na njem povezovati.
Foto: Unsplash
LinkedIn ima več kot 562 milijonov uporabnikov in več kot 220 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, kar 87 odstotkov zaposlovalcev pa ga uporablja v procesih zaposlovanja. Na strani je objavljenih več kot 10 milijonov oglasov za zaposlitev, vsako sekundo pa se pridružita dva nova uporabnika.
Začetki LinkedIna segajo v maj 2003, Facebook je prehitel za skoraj celo leto. Ključna razlika med LinkedInom in Facebookom je, da profil LinkedIn opredeljuje poslovne interese, izkušnje, znanje in reference članov.
LinkedIn je bil ob ustanovitvi primarno zamišljen kot orodje za poslovno povezovanje in mreženje, torej vzpostavljanje, razvijanje in ohranjanje stikov med poslovnimi partnerji. Kasneje se je razvil v medij za podporo zaposlovanju, preko katerega podjetja