Pravni vidiki e-poštnega in mobilnega marketinga

Čeprav sem po naravi zelo strpen človek, si nisem mogel kaj, da se ne bi nedavno kar precej razjezil zaradi e-poštnega sporočila, v katerem mi je neka gospa Marija že sedmič ponujala svoje obleke iz trpežnega materiala po super akcijski ceni.

mag. Boštjan J. Turk

Facebook

Foto: Fotolia

E-sporočilu je priložila tudi prodajni katalog, velikosti približno 20MB, kar mi je nemudoma napolnilo e-poštni nabiralnik. Čeprav sem se od e-sporočil gospe Marije odjavil že pred nekaj meseci, to ni zaleglo. Gospa mi je vztrajno, približno enkrat mesečno, še naprej pridno pošiljala svoja obsežna e-sporočila s katalogi. 

No, tokrat pa sem jo le opozoril, naj bo to sporočilo zadnje. V nasprotnem primeru bom namreč prisiljen o njenih kampanjah obvestiti pristojno inšpekcijsko službo. Kar je preveč, je pač preveč.  

To seveda še ne pomeni, da sem kakšen »razredni sovražnik« e-poštnih marketinških