Dogodki

ADMA SE PREDSTAVI: Tina Trnovec

ADMA SE PREDSTAVI: Tina Trnovec

IME IN PRIIMEK: Tina Trnovec IZOBRAZBA: dipl. upravna organizatorka DELOVNO MESTO: tajnica PODJETJE: Energetika Ljubljana, d. o. o. Udeleženka kongresa ali posveta ADMA: Da

Kdo ste in s katerimi besedami bi se opisali?

Sem mama treh šoloobveznih nadobudnežev, ob katerih mi ni nikoli dolgčas. Na delovnem mestu opravljam delo tajnice v okviru sektorja proizvodnje in vzdrževanja. Rada spoznavam nove ljudi in pridobivam nove izkušnje.

Koliko let ste na trenutnem delovnem mestu?

Leto in pol.

Zakaj ste se odločili postati poslovna sekretarka?

Po izobrazbi sem sicer dipl. upravna organizatorka. V času študija pred 15 leti sem sprejela delovno mesto tajnice v Energetiki Ljubljana in od takrat sem zamenjala že kar nekaj delovnih področij.

Kaj vse obsega vaše delo?

Opravljam administrativna dela, vodim evidence, pripravljam poročila in obračune, sodelujem pri nabavnih postopkih in kadrovskih zadevah, obveščam sodelavce o novostih, dogodkih, arhiviram dokumentacijo, sprejemam poslovne partnerje, pripravljam potne naloge, pridobivam podpise … skratka, delo je zelo razgibano in raznovrstno.

Katere so glavne spremembe, ki ste jih zaznali pri svojem delu, odkar ste na tem delovnem mestu?

Ker sem zamenjala več področij, sem vsakič dobila nove sodelavce in nov način dela, kar pa je pravzaprav dobro, saj se tako ves čas učim. V vseh teh letih pa je Energetika Ljubljana spremenila tudi računalniške programe, zamenjala vodstvo, se združila z družbo TE-TOL ... Pri nas se ves čas nekaj dogaja, moraš se znati prilagajati spremembam, s pozitivnostjo sprejemati nove izzive in se znajti, da si olajšaš delo, ki ga vsekakor moraš karseda dobro opraviti.

Brez katerega tehnološkega pripomočka si ne znate več predstavljati svojega dela?

Brez mobilnega telefona in računalnika.

Kako gledate na pomen izobraževanja za posameznika?

Zame izobraževanje pomeni osebnostno in strokovno rast. Prepričana sem, da je izobraževanje nujno potrebno za vsakega posameznika, prav tako za dobrobit podjetja.

Kaj vas navdušuje in motivira?

Moji sodelavci.

Katere tuje jezike obvladate?

Angleščino in italijanščino.

Kaj je bil do zdaj vaš največji izziv na delovnem mestu in kako ste se spopadli z njim?

Verjamem, da je vse mogoče rešiti, treba je le ohraniti mirno kri in razmisliti, kako naprej. Vsak izziv je le izziv, od nas samih pa je odvisno, kako bomo to sprejeli. Brez izzivov bi stagnirali in postalo bi nam dolgčas.

Katere so prednosti in slabosti vašega dela?

Rada delam z ljudmi in sem njihova podpora, čeprav je včasih naporno, saj smo si ljudje zelo različni.

Če bi še enkrat izbirali svojo poklicno pot: bi se znova odločili za delo, ki ga opravljate, in zakaj?

Po dozdajšnjih izkušnjah v enoti TE-TOL bi se verjetno odločila za študij strojništva.

Kako skrbite, da vam stres ne pride pod kožo?

S smehom.

Kakšen je po vašem mnenju dober poslovni asistent?

Strokoven, organiziran, vljuden, natančen, empatičen, taktičen …

Kaj bi svetovali nekomu, ki se je pravkar odločil postati poslovni asistent?

Bodi pozitiven, trudi se po najboljših močeh in vpijaj znanje.

Kaj počnete v prostem času?

Uživam s svojimi otroki.

Kje ste bili nazadnje na dopustu in kam bi radi odpotovali?

V Kranjski Gori na smučanju. Nekoč bi rada odpotovala v Carigrad.

Katera je zadnja knjiga, ki ste jo prebrali?

Tema, Čuječnost.

Kje se vidite v prihodnjih petih letih?

Menim, da smo na splošno preveč obremenjeni s tem, kje in kaj bomo počeli v prihodnosti. Treba je živeti sedanjost, uživati v vsakem trenutku in verjeti v še lepšo prihodnost.