POVEZOVANJE NA DALJAVO: OHRANJANJE ČLOVEŠKEGA STIKA V DIGITALNEM SVETU
V sodobnem poslovnem okolju je izjemnega pomena najti pravo ravnotežje med uporabo tehnologije in osebnim stikom pri komunikaciji s sodelavci. Vstop v digitalno dobo je prinesel številne spremembe v načinih dela. Čeprav je uporaba tehnologije marsikaj omogočila in olajšala, pa s seboj prinaša tudi izzive, kot npr. izgubo fizičnega stika s sodelavci, pomanjkanje empatije idr.
Tako se na svojih delovnih mestih pogosto znajdemo v vse bolj digitalnem okolju. Za upravljanje podatkov in opravljanje nalog uporabljamo številne aplikacije. Udeležujemo se sestankov na daljavo. Delamo hibridno ali od doma. Izobražujemo se iz spletnih aplikacij, spletinarjev ali izobraževalnih platform podjetij. Komuniciramo po e-pošti in elektronskih sporočilih. Kako ob tem ohranjati pomemben človeški stik in empatijo?
Okolje se spreminja. Kaj pa človek?
Čeprav se okolje spreminja, človek še vedno potrebuje fizični stik. Pomislimo le na skupna izobraževanja, ki so bila v podjetjih še pred kratkim pomembna, ne le za pridobivanje znanja, temveč tudi za krepitev povezanosti in gradnjo kulture podjetja.
Fizični stik in komunikacija s sodelavci ostajata ključnega pomena.
Danes smo nemalokrat prisotni na dolgočasnih predavanjih, kjer se preprosto izklopimo na način, da ugasnemo kamero in mikrofon, brskamo po spletu, kuhamo ali opravljamo svoje redno delo na računalniku, medtem ko smo uradno udeleženci izobraževanja. Ob tem pozabljamo, da ne izkoriščamo priložnosti izmenjave mnenja z drugimi udeleženci, krepitev odnosov s sodelavci, četudi ob nas niso fizično prisotni. Ob tem se »tolažimo«, da je takšen način odličen in »gremo s časom naprej«, saj mlajše generacije želijo takšen način.