ADMA

“Poslovni asistent je oseba, ki lahko med drugim prepreči tudi morebiten konflik

ADMA intervju: Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik

Foto: arhiv intervjuvanca

Andrej Božič velja za enega izmed najbolj uspešnih slovenskih managerjev. S Steklarno Hrastnik je napisal zgodbo o uspehu, ki je v ponos celotni državi. Podjetje, ki je bilo na robu preživetja, je spremenil v sodobno gospodarsko družbo, katere vodilo je skrb za zaposlene. Ko govori o svojem delu, ne pozabi omeniti pomena podpore, ki mu jo nudi poslovna asistentka. 

Kako pomembna je pri delu managerja poslovna asistentka oziroma asistent?

Izjemno pomembna. Dober vodja in učinkovita asistentka sta mikro tim, ki mora odlično delovati. Lahko rečem, da dober vodja skupaj z dobro poslovno asistentko ali asistentom ni dva, ampak je tri. Treba pa je poudariti, da sta v tem timu izjemno pomembna odnos in jasna komunikacija. Pomembno je, da asistentka oziroma asistent ve, kakšna so naša pričakovanja, katere so njegove zadolžitve.

Ko sem na primer začel delati v podjetju ABB, je bila moja predpostavka, da bom imel poslovnega asistenta. Vendar so mi že takoj na začetku povedali, da v koncernu na visokih pozicijah ni poslovnih asistentov, saj so na voljo različna orodja, ki mi omogočajo, da te naloge opravljam sam. Ob podpisu pogodbe je bil moj predpogoj, da so mi odobrili asistentko. Tako sem imel več časa, da sem se lahko ukvarjal s tistimi stvarmi, ki jih mora vodja delati. Ko je pozitivne učinke opazil tudi moj šef, ki je poročal šefu koncerna, si je tudi sam omislil asistentko. Moram povedati, da smo si takrat vsi oddahnili, saj je delo potekalo ne le lažje, temveč tudi hitreje. Poslovni asistent je oseba, ki lahko med drugim prepreči tudi morebiten konflikt, opozori zaposlene, kdaj ni dober trenutek, da stopijo do šefa in podobno.