(Poslovna) zahvala (naj) se nikoli pod mizo »ne va'la«
Zahvala je pomemben del splošnega in jezikovnega bontona. Na te lepe geste in besede opozarjamo že najmlajše. A zahvala je pomembna v prav vseh življenjskih obdobjih in okoljih. Tako zasebno kot poslovno. Z njo izrazimo oziroma pokažemo hvaležnost in spoštovanje do posameznika in/ali organizacije, na naslov katere pišemo.
Foto: Unsplash
Zahvalimo se za: splošno gostoljubje, pomoč, darilo, povabilo na kosilo, odprtje novih prostorov, na praznovanje obletnice organizacije, prireditev ob izpostavitvi posebnih dosežkov … Takoj po končanem dogodku se seveda (že med poslavljanjem) zahvalimo ustno. Zelo lepo pa je, da v treh dneh po tem dogodku pošljemo tudi pisno zahvalo. Na kakšen način, po kateri komunikacijski poti, jo bomo poslali, pa je odvisno od tega, komu in za kaj se zahvaljujemo. A obstaja nekaj splošnih pravil in priporočil, ki pravijo, da ustna zahvala ni dovolj, da se ne zahvaljujemo po telefonu in tudi ne