Pomembnost zavedanja lastnih kvalitet
»Jaz potrebujem eno dobro tajnico. Ali imate kakšno v svoji bazi?« To je zelo pogost stavek mojih strank, ki želijo zaposliti poslovno sekretarko ali vodjo pisarne. Seveda sledi moje vprašanje: »Kaj pa je za vas dobra tajnica?«
Največkrat sta možna le dva odgovora:
1. »Nasmejana in da dobro izgleda.« V tem primeru je moj odgovor kratek in jasen: »Žal ste stopili v stik z napačno agencijo. Mi nismo modna agencija. Odlično pa vam lahko pomagamo pri iskanju in zaposlitvi na področju visoko strokovnih kadrov.«
2. » Hmm … zaupanja vredna, odlično organizirana in z odličnimi organizacijskimi sposobnostmi, samostojna, samoiniciativna, natančna, hitra, iznajdljiva, prijazna, urejena, komunikacijsko spretna, odlično računalniško pismena, zna vsaj enega do dva tuja svetovna jezika ...« in tukaj se naš pogovor nato tudi nadaljuje do zapolnitve odprtega delovnega mesta z vrhunsko poslovno sekretarko ali sekretarjem.
Isto delovno mesto, a dva tako različna opisa.
VLOGA/KAJ JE POSLOVNI SEKRETAR
Položaj poslovnega sekretarja (m/ž) je osrednji položaj v podjetju, neuradno vodstveni in povezovalni. Je stičišče organizacije, obveščenosti, komunikacije in poslovanja ter upravljanja. Velikokrat je v domeni prav poslovnega sekretarja ključna in visoko odgovorna odločitev, katere informacije sprejeti in/ali jih zadržati ter predati naprej, komu, na kakšen način, premisliti na učinke tega. Nezanemarljivo dejstvo je visoka raven zaupanja, ki ga mora