Pet zlatih pravil, ko v podjetje pokliče novinar
Novinarji so za številne vodilne v podjetjih strah in trepet. Podjetja in organizacije se delijo na tiste, ki s strani predstavnikov sedme sile redno prejemajo vprašanja, in na tiste, ki jih tovrsten telefonski klic oziroma e-sporočilo popolnoma preseneti. Prav tako se tudi teme delijo na prijetne, ko se podjetje želi pohvaliti in si seveda vodilni želijo čim več novinarske pozornosti, in na neprijetne, ob katerih si želijo, da je klicev malo ali pa sploh nič. Tajništvo je ena izmed prvih točk, kamor novinar, če nima telefonske številke vašega nadrejenega, pokliče in ravno zato je pomembno, da veste, kako se v takih trenutkih odzvati.
Foto: Fotolia
Medije mnogokrat imenujemo tudi »četrta veja oblasti«, saj so tisti, ki nadzorujejo moč vplivnih sistemov (denimo poročajo o delu vlade, podjetij in drugih organizacij ter razkrivajo nepravilnosti), obveščajo in izobražujejo javnost, določajo, katere teme so pomembne ter sooblikujejo javno mnenje. Ker so s svojim poročanjem dobrodošli v »dnevnih sobah« mnogih ljudi, je upravljanje odnosov z njimi ključno in zato se z njimi največkrat pogovarjajo vodstveni kadri. Ne glede na to, pa lahko novinar po telefonu ali v živo »ujame« tudi vas, ki predstavljate prvi obrambni zid vašemu šefu. Morda ste v skupini tistih, ki to pogosto doživijo, ali pa v skupini, ki te izkušnje še ne poznate, a za obe ekipi velja, da je pametno upoštevati pet zlatih pravil »Ko pokliče novinar«.
Novinar lahko po telefonu ali v živo »ujame« tudi vas, ki predstavljate prvi obrambni zid vašemu šefu.