Kongres ADMA 2019: utrinki z dogodka, kjer se druži in razvija najboljša podpora menedžmentu

Za nami je še en uspešen kongres ADMA, tridnevni dogodek, ki v portoroškem hotelu Bernardin vsako leto združi več kot 450 udeležencev, ki delujejo na področju podpore menedžmentu. Konferenco je od njenih začetkov do danes zaznamovala konkretna sprememba poklica – tako pri vsebini delovnih nalog kot pri nazivih delovnih mest udeležencev. Namen kongresa je izobraževalen, a še več odtehtajo pristno povezovanje in druženje udeležencev, izmenjava izkušenj in nasvetov ter zabavne spremljevalne aktivnosti.

Več fotografij s kongresa ujamete v albumu na naši FACEBOOK strani (TUKAJ.)

ADMA je konferenca, kjer se druži in razvija najboljša podpora menedžmentu. ADMA je zato beseda oziroma blagovna znamka, ki povezuje vse, ki verjamemo, da je učinkovita podpora nepogrešljiv del uspešnih poslovnih organizacij. Premalo je namreč zavedanja, kako pomembna je vloga tistih, ki delujejo v ozadju uspešnih menedžerjev.

Različnost znanj in kompetenc, ki so potrebna za uspešno opravljanje tega poklica, je praktično nedoločljiva. Najboljša podpora menedžmentu je močna tako na strokovnih znanjih kot pri obvladovanju mehkih veščin. Zato smo na kongresu letos določili tri področja, za katera verjamemo, da so ključna za vašo rast in razvoj na delovnem mestu.

Četrtek smo tako posvetili strateškemu razmišljanju in razvijanju ključnih mehkih veščin prihodnosti. Petek je bil v znamenju učinkovite ADME, ki je postregla s prijemi in tehnologijami za večjo produktivnost na delovnem mestu. Sobota pa je bila namenjena uravnoteženi ADMI, ko smo prisluhnili različnim metodam za obvladovanje stresa. Kongres smo že tretje leto zapored zaključili z okroglo mizo in pogledi direktorjev na prihodnost in pomen vseh, ki delujejo na področju podpore menedžmentu.

Uvod z odličnim Aleksandrom Zadelom

Prvi dan kongresa je zaznamoval dr. Aleksander Zadel, psiholog, svetovalec in coach, s pomočjo katerega smo skupaj osmišljali naše delo in s tem naše življenje. O tem, kako podati negativen feedback, nas je poučila Franka Bertoncelj, z Danijelo Brečko pa smo dognali, kakšen je pravi način ravnanja s konflikti. O employer brandingu je predavala Marjana Lavrič Šulman, o tem, zakaj je zmagovalna miselnost temelj zavezništva med vodstvom in podporo, pa je predaval Branko Žunec. Letošnji ADMA navdih je Petra Škarja, velika gostja letošnjega kongresa pa je bila Tracy Jaggi, izvršna poslovna asistentka pri družbi Philip Morris International, intervju z njo pa vas čaka tudi v tej reviji.

Željka Borić je poslovna asistentka/tajnica leta 2019!

V Portorožu smo ob sklenitvi prvega dne kongresa tudi letos razglasili poslovno asistentko/tajnico leta. To je postala Željka Borić, ki zadnjih 10 let zaseda mesto poslovne sekretarke v podjetju Blok. Nagrado je prevzela ob bučnem aplavzu sodelavcev, nadrejenih in prijateljev, tudi njen intervju pa že čaka v reviji, ki jo pravkar berete.

ADMA teče za dober namen

Drugi dan kongresa ADMA smo začeli v zgodnjih jutranjih urah, si nadeli športno opravo in se podali na ADMA dobrodelni tek in pohod vse do Pirana, okoli Tartinijevega trga in nazaj proti konferenčni dvorani. Udeleženci so s štartninami donirali Kriznemu centru za otroke – Hiši zavetja Palčica, ki nudi otrokom, starim od 0 do 6 let, varno bivanje. Donacijo za Palčico v vrednosti tisoč evrov smo predali vodji centra Manueli Ham, ki je njihovo poslanstvo predstavila tudi na ADMA odru. Tudi njen ganljiv intervju najdete v tej reviji.

Od zvočnega spaja do stoječih ovacij za Aljošo Bagolo

Mojca Žirovnik nam je v uvodu drugi kongresni dan pokazala pomembnost tega, kako stvari povemo, Nataša Centa in Mojca Hafner Jereb iz podjetja Četrta pot pa sta nam predstavili prednosti digitalizacije procesov. Hedvika Zdovc nam je nato pojasnila novosti na področju hrambe dokumentarnega gradiva, Barbara Krajnc pa je predavala na temo upravljanja z osebnimi podatki. 6 korakov do uravnoteženega delovnega časa nam je predstavila Mihela Baranašič Vidmar, Miran Rems pa je razdelal učinkovitost posameznika in timskega dela.

Tretji dan kongresa smo po zabavni noči začeli z zvočnim spajem Tjaše Cepuš. S predavanjem o izgorelosti brez cenzure pa je navdušil Aljoša Bagola, kreativni direktor v agenciji Pristop, kolumnist, predavatelj, oče in partner, ki si je prislužil tudi stoječe ovacije. Za njim je tehnike soočanja s stresom predstavil še psiholog Matej Tušak, kongres pa smo sklenili z okroglo mizo z direktorji – mag. Radivoj Nardin, direktor SB Izola, Gregor Jamnik, generalni direktor Hotela Slon in City Hotela, mag. Marko Zidanšek, direktor podjetja Simbio in Primož Kovačič, partner v podjetju Ernst & Young, ki se prav tako strinjajo, da bi bilo njihovo delo brez poslovnih asistentk nemogoče.

Se vidimo prihodnjič!