Kakšna znanja potrebujete, da vas ne bo strah prihodnosti?

Prihodnost nam prinaša spremembe – le kdor se bo znal prilagoditi, bo lahko iz nje potegnil največ. Del letošnjih vsebin Kongresa ADMA je zato namenjen razumevanju in razvijanju delovnih nalog v pisarniškem poslovanju.

ADMA

Facebook
Twitter
Google Plus
LinkedIn

Predavatelji vas bodo popeljali v še boljše odnose z vašimi nadrejenimi, vam pomagali pri razumevanju njihovega razmišljanja in delovanja ter vam pomagali pri razvijanju kompetenc, ki bodo ključne za vaše uspešno delovanje.

Adam Fidler: Letošnji veliki gost, ki uri najbolj uspešne

Adam Fidler (Velika Britanija) je lastnik in ustanovitelj Akademije Adam Fidler, eden svetovno najpopularnejših in zaželenih trenerjev, ki izobražuje, navdihuje in motivira poslovne asistente, tajnice in zaposlene v pisarniškem poslovanju v najuspešnejših podjetjih po vsem svetu.

V 90-minutnem predavanju z naslovom Presezite tradicionalna pričakovanja: Spreminjajoča se vloga poslovnega asistenta boste spoznali koncepte in učne modele, ki vodijo k razvoju poklica osebnega in poslovnega asistenta proti srednjemu managementu in so osnova za asistente pri odličnosti delovanja v modernem poslovnem okolju. Adam Fidler vam bo vlil samozavest in samozaupanje s tem, ko vas bo obogatil s strategijami in orodji za večjo učinkovitost pri opravljanju svoje poklicne vloge.

Strategije za uspešno sodelovanje z vašim šefom, komunikacijske tehnike, kreativno razmišljanje in še kaj

Psiholog Rudi Tavčar se bo v svojem predavanju na kongresu osredotočil na odnos in sodelovanje med poslovnim asistentom in šefom, Dr. Andrej Kovačič pa bo pojasnil napredne komunikacijske tehnike za učinkovito vplivanje. Čas je, da se nad komunikacijskimi tehnikami, ki temeljijo na socialni dinamiki, psihologiji osebnosti in delovanja zavesti ter obvladovanja emocionalnih stanj, navdušimo tudi sami. Na praktično naravnanem predavanju pričakujte tudi inspiracijo za nadaljnjo osebno rast, saj boste pridobljene tehnike na področju dobrega (prvega) stika, alfa položaja in obvladovanja drugih lahko takoj uporabili.

Za kreativnost in generiranje idej na delovnem mestu bo poskrbela trenerka kreativnosti mag. Nastja Mulej. Kot pravi, nam prav kreativnost omogoča, da najdemo nove rešitve, kadar stare ne delujejo več. Da najdemo druge možnosti, kadar so prve izčrpane. Da si odpremo deset novih vrat, kadar se nam prejšnja zaloputnejo. Da se usmerimo k dobremu, ne da brskamo po slabem. In kar je najlepše pri kreativnosti: lahko se je priučimo! Morda ne ravno v 40 minutah, a za začetek bo dovolj.

Kdo je ADMA prihodnosti, kako pokaže svojo dodano vrednost in s čim lahko dvigne zaupanje?

Magistrica psihologije in kadrovska strokovnjakinja Saša Fajmut bo orisala kompetence ADME prihodnosti. Katere delovne naloge poslovnih sekretarjev, tajnic in vodij pisarn bo nadomestila tehnologija? Katera znanja in kompetence moramo začeti pridobivati že danes, da bomo ostali konkurenčni na trgu dela v prihodnosti?

Kako pokažete svojo dodano vrednost, bo pojasnila Suzi Asfour, ki je januarja 2016 prevzela vodenje tajništva Waldorfske šole Maribor. Spregovorila bo o tem, s kakšnimi izzivi se je ob tem srečevala, kako jih je reševala in kako je ustvarila delovno mesto, ki ga sprva ni bilo.

Zaupanje predstavlja temelj poslovnega sodelovanja, pa naj gre za zaupanje med posamezniki, skupinami ali organizacijami. Potrebujemo ga prav vsak dan, saj zagotavlja razvoj in kontinuiteto medsebojnih odnosov. Pomembno je tudi pri vzpostavljanju stikov z ljudmi, kadar o njih vemo zelo malo ali nič. O tem, kako vzpostaviti zaupanje in zavzetost pri sodelavcih in kako ju ohraniti, pa bo predavala dr. Eva Boštjančič

Tridnevni program bo postregel še z vsebinami s področja komunikacije, GDPR-ja, javnih naročil, finančnega poslovanja, spletne varnosti, bontona in jezikovne odličnosti, kadrovanja, upravljanja s časom, odnosov in drugega.

UJEMITE UGODNEJŠO KOTIZACIJO IN PREJMITE DARILNI PAKET SELECTBOX! Akcija velja za prijave do 30.aprila 2018!