Kako se odzvati, ko imamo v službi opravka z nemogočimi sodelavci

Pri delu z ljudmi lahko naletimo na več oblik problematičnega vedenja. Od neposrednih do bolj prikritih. Ljudje na njih različno reagiramo, ob nekaterih izgubljamo živce, medtem ko v drugih morda ne vidimo nič problematičnega. Tokrat predstavljamo uporabne komunikacijske strategije za delo z določenimi tipi težavnih sodelavcev.

Mag. Franka Bertoncelj

Facebook
Twitter
Google Plus
LinkedIn

Foto: Fotolia

»Pametnjakoviči«

Na vsako vprašanje imajo vedno odgovor. Veliko vedo, vendar večina njihovega znanja izvira iz predpostavk, ne dejstev. So vzvišeni, dajejo pametne pripombe, se ponašajo s svojim znanjem in drugim solijo pamet. Skušajo se prikazati kot boljši od drugih. Delujejo netolerantno, prekinjajo in težko poslušajo. Kako z njimi?
1.    Zavedajte se, da je pod kuliso vzvišenosti velikokrat negotovost.
2.    Naj opravljajo težje naloge (ker želijo, da jih drugi vidijo kot sposobne, se bodo za težke naloge še posebej potrudili).
3.    Pohvalite njihovo široko znanje. 

Osnovno orodje za delo z ljudmi je komunikacija,