Kako se odločno postaviti zase pred šefom, ne da bi s tem ogrozili svoj položaj
Dobro počutje na delovnem mestu je odvisno od več dejavnikov, med drugim tudi od kakovosti odnosov, ki jih imamo s sodelavci. Ljudje smo drug od drugega odvisni in potešitev številnih potreb je odvisna od sodelovanja z drugimi. Različno uravnavamo odnose z drugimi, drži pa, da medosebne odnose ustvarjamo vsi, ki smo v njih udeleženi.
Foto: Fotolia
Odnos s šefom je eden izmed glavnih faktorjev, ali so zaposleni zadovoljni na delovnem mestu ali ne. Za odnos s šefom smo v veliki meri odgovorni tudi mi sami, na nas je, v kakšnem odnosu bomo z njim. Vemo, da se je za kakovostne medosebne odnose treba truditi, velikokrat garati in obvladati kar nekaj komunikacijskih veščin. Tu pa se velikokrat zatakne. Zmanjka nam veščin in orodij, znajdemo se v razmerah, ki jih doživimo kot težke, pri tem pa postane negotovo tudi naše vedenje. Na naše vedenje lahko vplivajo številni dejavniki, kot so na primer: strah, živčnost, neodločnost in prepričanje, da nas drugi, torej šef, ne bo slišal, ne bo upošteval našega mnenja. Zaradi nelagodja se pogosto pojavljajo blokade in nismo sposobni izbrati pravega komunikacijskega načina. Posledično postanemo tarče komunikacijskih zapletov in konfliktov.
Če želimo biti odločni in s tem ne ogroziti svojega položaja, je dobro, da se naučimo in urimo v asertivni komunikaciji.