ADMA

Kako lahko majhne stvari spremenijo delo v pisarni

Pripravili smo nekaj preverjenih nasvetov o tem, kako učinkovito upravljati zaposlene v pisarni. Gre za majhne spremembe, ki pa lahko bistveno spremenijo delo in razpoloženje v pisarni.

Foto: Fotolia

Učinkovita komunikacija je zelo pomembna, saj se na ta način vsi zavedajo, kaj se dogaja v pisarni. Kot vodja pisarne ste namreč prvi, ki izve, kdaj potekajo postopki zaposlovanja, sestanki, dogodki in obiski. Zaposleni se bodo bistveno bolje počutili, če si boste vzeli čas in jih o tem sproti obveščali. Pomagajte zaposlenim delovni teden začeti prav s komunikacijo.

Ta naj med drugim vključuje:

·      Obiski pisarne – Delite krajši seznam, ob katerih dneh bodo na obisku v podjetju stranke ali člani uprave

·      Skupinski dogodki – Skupna telovadba? Skupinske dejavnosti? Kosilo v pisarni? Vesele urice? Na začetku tedna vse zaposlene opomnite na skupna druženja!

·      Novosti – Vpeljite spremembe v pisarniško rutino. Bi kupili novi kavni aparat? So v bližini nove, dobre restavracije? Razširite te novice med zaposlenimi!

·      Predlogi – Opomnite sodelavce, naj vam predlagajo, kakšno hrano si želijo v pisarni, ali pa tudi kakšne dogodke si želijo … Povejte jim, da ste odprti za vse predloge!

·      Pozitivna energija – Delite navdihujoče citate, ki lahko sodelavcem pomagajo, da pri delu ostanejo osredotočeni in se pripravijo za zahteven teden!

Funkcionalna učinkovitost

Postavite se v čevlje vašega zaposlenega, bodite pozorni na stvari, ki sodelavcem ne gredo najbolje od rok ali jim povzročajo neprijetnosti. Gre za majhne stvari, kot je na primer informacija o tem, kje se shranjujejo dežniki. Lahko pa gre tudi za večje stvari, kot je na primer ta, da bi morali v pisarni vzpostaviti boljše brezžične povezave. Ste namreč glas pisarne: vsi iščejo izboljšave, zato poskrbite za njihovo uresničitev.