ADMA

Kako dobiti bitko s časom v pisarni

Kdo ste resnično uspešni, zadovoljni in učinkoviti zaposleni, ki ste podpora menedžmentu? Tisti, ki ste uravnoteženi. Vi ste kos časovnim pritiskom, sposobni ste uravnavati stresne situacije ter posledično svoje delo opravljate učinkovito. Ta članek je za vse tiste, ki ne želite več biti bitke s časom v pisarni in med sodelavci.

Foto: Unsplash

S kom preživite največ časa?

To vprašanje pogosto zastavim zaposlenim. Odgovor je večinoma – s sodelavci. Pa vendar to ne drži. Največ časa preživimo sami s sabo. Živimo namreč tri življenja – zasebno s svojo družino, otroki, prijatelji; poslovno – v službi, na delovnem mestu oziroma v svojem podjetju; ter življenje sami s sabo, kjer se ukvarjamo samo s sabo.

Kdaj ste vi resnično srečni, zadovoljni, notranje motivirani in učinkoviti? Ko imate vsa ta tri svoja življenja v ravnovesju. Ta tri naša življenja pa se prepletajo in dopolnjujejo. Drži? Naj z vami delim praktični primer. Ko preživite čas v neki aktivnosti, ki vas resnično notranje osrečuje, naj bo to hobi, igra z otroki, sprehod, ples, peka peciva, takrat delate na sebi, se polnite s pozitivno energijo. Posledično to vpliva tudi na vaše poslovne, službene aktivnosti, vaše počutje med sodelavci. Ugodno počutje ter zadovoljstvo v službi pa posledično vpliva na srečno izpopolnjeno zakonsko in družinsko življenje. To je neskončnost – dobro počutje na delovnem mestu in ugodni odnosi s sodelavci vam omogočajo bolj prijeten popoldan in večer z otroki in družino kot pa napet, stresen delavnik.