Kako dati odpoved in ostati v dobrih odnosih s podjetjem
V času, ko se organizacije spopadajo s pomanjaknjem kadrov, je povsem mogoče, da boste našli boljšo karierno priložnost, kljub temu da radi delate v trenutni službi in se dobro razumete s svojimi nadrejenimi in sodelavci. V teh primerih je za vas zagotovo pomembno, da se odpoveste službi tako, da boste ohranili dobre odnose z vašim vodstvom in sodelovaci. V tem članku boste našli nekaj nasvetov, kako dati odpoved in ohraniti dobre odnose z delodajalcem in sodelavci, da ne bi prekinili stikov in zaprli vrat prihodnjim priložnostim.
Odpoved dajte pravočasno
Ko se odločite, da boste zapustili svojo trenutno službo, je pomembno, da delodajalcu pravočasno sporočite svojo odločitev. Običajno se pričakuje, da delavci podajo odpoved dovolj zgodaj, da ima podjetje dovolj časa, da najde nadomestno osebo. Pri pisanju uradnega obvestila o odpovedi je pomembno, da izrazite svojo hvaležnost za priložnost, ki ste jo imeli pri delu v podjetju, ter da navedete datum svojega zadnjega delovnega dne.
Primer: "Spoštovani gospod direktor, s tem dopisom vam sporočam, da sem sprejel/a novo priložnost pri drugem podjetju. Želim poskrbeti za čim bolj gladko prehodno obdobje za vse zaposlene in se zahvaljujem za vse izkušnje, ki sem jih pridobil/a pri delu v tem podjetju."
Ostanite spoštljivi do svojih nadrejenih
Ko se odločite, da boste dali odpoved najprej o tem obvestite svojega nadrejenega, preden to sporočite drugim v podjetju. Morda bodo želeli, da ostanete tiho do trenutka, ko podjetje najde nadomestno osebo. Zato je pomembno, da se držite navodil in spoštujete želje vodilnih v podjetju.
Primer: "Vas obveščam kot prvega, da bom dal/a odpoved. Kako bi želeli, da mojo odločitev sporočimo ostalim članom ekipe? Kako naj se obnašam glede na trenutno situacijo?"
Pomagajte sodelavcem pri prehodu