Kaj počne administrativni menedžer: o ključnih nalogah in zmotah sodobnega poklica
Dober administrativni menedžer ima dolg seznam kompetenc, funkcij in odgovornosti, vse pa temeljijo na zagotavljanju učinkovitosti in produktivnosti organizacije, v kateri deluje.
Administrativni menedžer je eden od številnih poklicev, ki so jih tehnološke spremembe iz tradicionalnih vlog, ki so temeljile na rutinskih in administrativnih opravilih, preobrazile v sodobna delovna mesta poslovne podpore, ki s celovitim naborom kompetenc postajajo vedno bolj ključni člen organizacije.
Vloga administrativnih menedžerjev se širi in vključuje številne naloge, ki bistveno prispevajo k učinkovitosti in uspehu organizacij.
Vloga administrativnega menedžerja se je začela razvijati v svetu tajnic. Delo tajnic je še pred desetletjem temeljilo na rutinskih nalogah od kuhanja kave, razvrščanja pošte, telefoniranja, pretipkavanja zapisnikov, urejanja urnikov do naročanja pisarniškega materiala … Tajnico je nadomestila poslovna sekretarka, ki je organizacijsko-administrativne naloge še bolj izpilila in v svojih zadolžitvah postala še samostojnejša. Od izjemnih komunikacijskih veščin do organizacijskih sposobnosti - vodenja dnevnih operacij pisarne, organizacije sestankov, dogodkov ali poslovnih poti, koordinacije z drugimi oddelki in urejanja ter arhiviranja dokumentacije - kmalu tudi takšnega, ki ne zahteva več papirja, ampak stremi k digitalizaciji. Tehnične spretnosti so postale temeljna kompetenca teh delovnih mest, hkrati pa so vodstvene sposobnosti, ki so ključne za motiviranje ekipe in reševanje konfliktov, še danes visoko cenjene.