Finalistka izbora ADMA odličnost 2021 #intervju

Manuela Repek: »To je veliko, zelo veliko priznanje za moje delo v ozadju«

IZOBRAZBA: V. stopnja
DELOVNO MESTO: koordinatorka PISARNE UPRAVE
PODJETJE: LUKA KOPER, d. d.

Kdo ste in kako bi se opisali v nekaj stavkih?

Sem »multipraktik«, oseba, ki rada dela, se uči in se trudi izboljšati ... sebe, okolico kar koli se preprosto da. Z veseljem pomagam – kadar koli, komur koli. Mož pravi, da želim rešiti cel svet. To pa zato, ker vedno rešujem kakšno žival. Večinoma muce, ki jih zavržejo ali pa se zatečejo pred vrata našega doma. Ali pa želvo, ki prečka najbolj prometno cesto na Pagu. Sem vitalna, vedno nasmejana, prijazna, urejena, natančna, zaupna in diskretna, vztrajna in tudi odločna z izjemnim občutkom za poslovno etiko, obvladam pisno in ustno komuniciranje v tujih jezikih in trudim se delo tako organizirati, da procesi v družbi hitreje stečejo.

Tako kot je rekel Darwin: Preživijo najbolj prilagodljivi. Ne najmočnejši. Ne najhitrejši.

Zakaj ste se odločili za prijavo na izbor za naziv ADMA odličnost 2021 in kaj vam pomeni uvrstitev v finale?

Na izbor ADMA odličnost 2021 me je prijavila sodelavka iz kadrovskega področja, ki me je k temu prigovarjala že nekaj let. Letos me je prepričala! To je veliko, zelo veliko priznanje za moje delo »v ozadju«. Saj veste, včasih je ogromno dela pa »nič ni videti«. Dopisi so pripravljeni skladno s CGP, sejna soba je urejena skladno s protokolom, gradiva za sestanke so pripravljena v mapah, govor predsednika je pripravljen na kartončkih ...

Zaupajte nam kratek opis svoje karierne poti.

Svojo karierno pot sem začela kot materialni knjigovodja/receptor na Srednji gostinski in turistični šoli v Izoli. Že takrat so takoj prepoznali moj smisel za tuje jezike in mi ponudili možnost, da v času počitnic skrbim za rezervacije v dijaškem domu in opravljam delo receptorke. Potem sem večinoma opravljala delo v računovodstvu do zaposlitve na ZRS – Znanstveno raziskovalnem središču v Kopru, ko sem zasedla mesto poslovne sekretarke. In takrat sem uporabila vse do takrat pridobljeno znanje iz računovodstva in administracije ter seveda tujih jezikov. Počasi sem spoznala, da me to delovno mesto izredno veseli in da se rada izobražujem na tem področju. Izredno me je presenetila ponudba za PR-ovko v Ljubljani. Ker sem v vsaki ponudbi videla in vidim možnosti za izpopolnitev, sem z veseljem sprejela tudi to. In bilo je noro: zabavno in naporno, navdihujoče in obremenjujoče, polno smešnih situacij in tistih resnih, skrb vzbujajočih. Predvsem sem na tem delovnem mestu spoznala številna področja, ki jih do takrat nisem poznala. Skratka sanjska služba. Po rojstvu sina se nisem več videla v tej službi, spremenile so se prioritete in želela sem ostati v Kopru ter si tudi poiskati delovno mesto v Kopru. In tako sem se prijavila na razpisano delovno mesto poslovnega sekretarja na rektoratu komajda ustanovljene Univerze na Primorskem. In tudi tukaj sem uživala v svojem delu, z veseljem sem delala in uporabljala vse pridobljene veščine na različnih področjih, in seveda, spet s pridom uporabljala svoje znanje tujih jezikov. Opravila sem še tečaj francoskega jezika. Iz javnega sektorja me je moja karierna pot odpeljala v gospodarstvo, v sistem, ki je edinstven v slovenskem prostoru in zato poln izzivov in možnosti za izpopolnitev in nadgradnjo svojega znanja.

Sodelovanje in zaupanje. Poslovni asistent mora biti pripravljen pokazati svojo namero za sodelovanje in si s tem pridobiti zaupanje nadrejenega.

Kakšen je po vašem mnenju recept za uspešen odnos med menedžerjem in njegovim poslovnim asistentom?

Sodelovanje in zaupanje. Poslovni asistent mora biti pripravljen pokazati svojo namero za sodelovanje in si s tem pridobiti zaupanje nadrejenega. Menim, da je tudi ključna vzpostavitev prijetnega delovnega okolja za nadrejenega, ga znati malce »pocrkljati«, mu pokazati, da smo zato tam, da mu olajšamo delo, da smo mu v podporo.

Katere so po vašem mnenju lastnosti poslovnega asistenta prihodnosti?

Prav zagotovo večopravilnost, komuniciranje v tujih jezikih, iznajdljivost, sposobnost hitrega odzivanja v vseh situacijah, povezovanje svojih veščin in poznanstev, koordiniranje različnih resursov in sposobnost hitrega prilagajanja. Tako kot je rekel Darwin: Preživijo najbolj prilagodljivi. Ne najmočnejši. Ne najhitrejši.

Kako se je v zadnjem letu nenavadnih razmer spremenilo vaše delo?

Veliko več uporabljam spletne platforme za avdio in video komunikacijo (MS Teams, Zoom). Se mi zdi, da se mi je izostril sluh – saj veste, odgovarjanje na telefon in pisanje zapisnika sestanka v Teamsih ...

Na katerega od svojih kariernih dosežkov ste najbolj ponosni?

Na vse in na vsakega posebej: vsako delovno mesto je bilo zame novi izziv, in da sem v tem uspela ter zadovoljila pričakovanja delodajalca, je bila nagrada za moje delo in trud. Malce bolj ponosna pa sem na to, da sem bila PR-ovka v Autocommercu za znamki Mercedes-Benz in smart. Zdaj pa sem ponosna, da sem tajnica predsednika uprave Luke Koper, d. d.

Kaj vas navdušuje in motivira, kaj vam daje zagon?

Navdušujejo in motivirajo me priporočila svojih nadrejenih, zagon mi pa daje podpora sodelavk in sodelavcev ter nenadomestljiva in neomajna spodbuda »mojih fantov«, moža in sina.

Kaj počnete v prostem času?

V prostem času se ukvarjam s pilatesom in jogo, z možem pa hodiva na dolge sprehode od morju.

Kateri je najboljši karierni nasvet, kar ste jih kdaj dobili?

Ostani takšna, kakršna si.

Se udeležujete kongresa ADMA in kaj vas tam najbolj navdušuje?

Vsakokrat se Kongresa ADMA udeležim z veseljem, vendar se žal ne udeležujem vsako leto zaradi službene preobremenjenosti. Navdušuje pa me pozitivna energija, ki preveva dvorano. Srečanje kolegic, spoznavanje novih kolegic in kolegov ter vseh odličnih predavateljev.

Česa se najbolj veselite, če postanete zmagovalka izbora za leto 2021?

Joj, noro … Ali mislite, da je to mogoče? Hmm, morda tega, da bom imela zagotovljeno udeležbo na ADMI 2022. Vse ostalo, kar bo, pa bo presenečenje. Noro presenečenje.