Kolumna

Eva Kalan: »Oseba, ki obvlada poslovno podporo, predvidi vse možne scenarije«

IZOBRAZBA: ekonomski tehnik

DELOVNO MESTO: poslovna asistentka uprave

PODJETJE: Petrol, d. d., Ljubljana

UDELEŽENKA KONGRESA ALI POSVETA ADMA: Da

Kdo ste in s katerimi besedami bi se opisali?

Po naravi sem velika raziskovalka, saj me zanima veliko stvari. Sem odgovorna oseba, ki se zaveda svojih dolžnosti in stoji za svojimi načeli. Z veseljem hodim v službo, saj imam rada to kar počnem in to tudi dokazujem skozi svoje delo. Prilagodljivost in ambicioznost sta mi omogočili karierno rast ter doseganje zastavljenih osebnih ciljev. Hkrati pa verjamem tudi v to, da lepa beseda in iskren nasmeh lahko ogromno pripomoreta, zato lahko potrdim, da »lepa beseda res vedno lepo mesto najde«. Radovednost in želja po nenehnem raziskovanju mi omogočata, da znam poiskati prave informa- cije in posegam po novem znanju. Pri delu mi zagotovo pride prav tudi znanje tujih jezikov, kar sem izpopolnila ob delu v tujini. Pohvalim se lahko z znanjem angleščine, španščine, hrvaščine in z osnovami nemščine.

Kako vas je zaneslo na to poklicno pot?

V Petrol sem prišla povsem po naključju kot nadomeščanje bolniške odsotnosti. Preden sem postala poslovna asistentka uprave, sem svoje izkušnje nabirala v drugih sektorjih, eno od teh je bilo področje investicij in upravljanja. Delo je od mene zahtevalo veliko mero samoiniciativnosti, natančnosti in odgovornosti. Delo mi je takoj priraslo k srcu, zato sem želela vedeti in znati še več. Tudi glede področij, s katerimi sem sodelovala in so se dotikala mojega dela. S sodelavci sem se dobro razumela in z njimi odlično sodelovala. Kmalu za tem pa se mi je ponudila nova priložnost, zaupana mi je bila vloga poslovne asistentke v upravi. Delo sem takoj sprejela, saj je bil to edinstven izziv na moji karierni poti, saj gre za odgovorno, obsežno in zahtevno delo, ki terja veliko predanosti. Čeprav je bil to velik izziv, sem uživala vsak dan posebej, saj mi je prav vsak od njih prinesel nova znanja. Hkrati sem bila tudi ponosna nase, saj sem vedela, da delam prav. Vse skupaj, dodatno pa še radovednost in ambicije, so me pripeljale do priložnosti, da sem tudi po zaključenem nadomeščanju ostala na tem delovnem mestu. Tako še danes opravljam vlogo poslovne asistentke za dva člana uprave, ki pokrivata področja, kot so prodaja ter energija, rešitve, logistika in operativno poslovanje. Za upravo Petrola smo zadolžene tri poslovne asistentke, ki smo močno vpete v vse procese dela in v celovito podporo vsem. To delovno mesto mi je prineslo veliko novega znanja iz različnih področij dela Petrola, ki je danes že razširjen po celotnem JV evropskem trgu. Delo mi omogoča nenehni osebni razvoj, hkrati pa sem vesela, da lahko s svojim delom prispevam tudi k izboljšanju delovnih procesov.

Koliko let ste na trenutnem delovnem mestu in kaj vse obsega vaše delo?

Na tem delovnem mestu sem skoraj tri leta. Moja glavna naloga je celovita podpora članoma uprave. Ena od ključnih kompetenc je zagotovo večopravilnost oz. multitasking, saj je treba v enem hipu narediti več nalog hkrati. Za uspešno opravljanje dela je zelo pomembna tudi sposobnost postavljanja prioritet ter posledično sistematičnost opravljanja delovnih nalog in obveznosti. Organizacija sestankov, službenih poti, poslovnih srečanj, sprejemanje gostov in skrb za protokol sestankov predstavljajo le majhen del mojih nalog. Tukaj je še ustrezna podpora podpornim funkcijam, skrb za prijetno delovno okolje, vzdušje in dobro počutje sodelavcev.

Kakšna je po vašem mnenju dobra poslovna podpora?