E-poštni bonton
Elektronska pošta je postala zlati standard poslovne komunikacije. Kako napišete elektronsko sporočilo, pa razkrije precej o vas samih – vaši strokovnosti, vaših veščinah komuniciranja, vaši osebni podobi in vašemu očesu za podrobnosti.
Foto: Pixabay
Ker je e-pošta postala naš vsakodnevni spremljevalec na delovnem mestu, so se sporočila včasih že kar malce »izrodila«. Sporočila postajajo predolga, površno napisana, nejasna in včasih celo nesramna oziroma nespoštljiva do prejemnika. Menimo, da je čas, da prevetrimo bonton pisanja elektronskih sporočil. Za začetek smo zbrali kratek seznam osnov komunikacije z e-pošto. Zavedajte se, da vam upoštevanje teh nasvetov ne bo pomagalo zgolj pri ustvarjanju vtisa, da ste prijazni in spoštljivi, temveč bodo vaša kratka, jedrnata in standardizirana sporočila tudi bolj učinkovita, saj jih bodo prejemniki odprli z večjim zanimanjem.
Od načina, kako napišete in pošljete vaše elektronsko sporočilo je odvisno, ali ga bo prejemnik odprl, prebral in nanj odgovoril. Zato si pri pisanju vzemite kakšno minuto več in pošljite sporočilo, kakršnega bi si tudi sami želeli prejeti.
Vsako sporočilo začnite s pozdravom
Četudi ste pod velikim stresom in časovnim pritiskom, ne pozabite vsakega e-poštnega sporočila začeti s pozdravom. Če prejemnika ne boste pozdravili, se lahko zgodi, da bo prejemnik vaše sporočilo dojel kot nevljudno ali bo mislil, da ste neučakani.