Če danes nisi na družbenih omrežjih, ne obstajaš
Časi so se spremenili. Ne tako dolgo nazaj smo ob večerih prižgali televizor in gledali, kar je bilo v tistem trenutku na sporedu. Poročila, film ali nogometna tekma, vmes pa še kakšen oglas, v katerem nas je bolj ali manj znana oseba prepričevala v nakup tega ali tistega izdelka. Čez dan pa smo brali novice na naših priljubljenih spletnih straneh. Nato so se zgodila družbena omrežja in digitalni svet postavila na glavo.
Foto: Unsplash
YouTube, Facebook, Twitter, Instagram in druga družbena omrežja so ljudem ponudila različne vsebine na enem mestu. YouTube je postal zakladnica videoposnetkov in informacij, Facebook platforma za prebiranje novic, deljenje informacij in medsebojno komunikacijo, Twitter mesto skupinskih pogovorov in hitrega udarnega poročanja, Instagram pa album čudovitih fotografij.
Vsa omenjena mesta pa so ponudila še nekaj zanimivega. Vsakemu posamezniku so dala možnost, da njegov glas postane slišan v javnosti. Kar naenkrat je lahko vsak posnel svojo oddajo o temi, ki ga je zanimala in o kateri je vedel vse, delil svoj pogled o pereči politični temi in pokazal čudovito zbirko fotografij sončnih zahodov s celim svetom. Marsikdo je ta potencial pošteno vnovčil in na omrežjih, ki jih danes spremlja milijone uporabnikov, zgradil uspešno osebno znamko, ki mu omogoča zelo kakovosten način življenja. Tako so se izoblikovali novi poklici in novi znani obrazi. Spremenil pa se je tudi način konzumiranja vsebin.
Huawei s projektom Tech Genius orje ledino
Uporabniki na družbenih omrežjih preživimo tudi več ur dnevno. Na njih dobimo tisto vsebino, ki jo želimo in ko jo želimo. Zato predstavljajo enega ključnih faktorjev pri poslovanju številnih podjetij in posameznikov, ki se na teh platformah lahko predstavijo na kreativen in zanimiv način. Kar pa ni lahko, saj konkurenca na njih vedno večja. Poleg tega pa se ves čas razvijajo, spreminjajo in dodajajo nove možnosti, tako da je njihovo upravljanje postalo že prava znanost.