Anja Borovinšek: “Uvrstitev v finale zame predstavlja izjemno čast in priznanje za dosedanje delo”
Na letošnjem Kongresu ADMA, ki bo med 23. in 25. majem 2024 v Portorožu, bomo razglasili dobitnika, oziroma dobitnico tega prestižnega naziva. Po pregledu prijav pa je komisija že razglasila top 3 finalistke izbora! To so Anja Borovinšek (samostojna strokovna sodelavka v Dokumentaciji farmacevtskega razvoja, Krka, d. d.), Damjana Jagodic (Asistentka generalnega direktorja, Geberit prodaja, d.o.o.) in Martina Škerget (Asistentka direktorja, Farmtech d.o.o.). Vsako od njih bomo predstavili v posebnem ADMA intervjuju. Tokrat spoznajmo Anjo Borovinšek!
- IZOBRAZBA: Magistrica menedžmenta kakovosti
- DELOVNO MESTO: Samostojna strokovna sodelavka v Dokumentaciji farmacevtskega razvoja
- PODJETJE: Krka, d. d., Šmarješka cesta 6, 8000 Novo mesto
Kako bi se opisali tistim, ki vas (še) ne poznajo?
Nasmeh, komunikativnost in pozitivna naravnanost so lastnosti, ki oblikujejo mojo blagovno znamko. Verjamem v moč trdega dela in vztrajnosti. Moje življenje je potovanje, na katerem nenehno iščem nova znanja. Natančnost in fleksibilnost pri mojem delu nista samo pričakovani, ampak lahko rečem, da sta postali kar standard. Cenim iskrenost in prijaznost, saj verjamem, da sta to ključna elementa za dobre medčloveške odnose. Moj prosti čas v večini zapolnjuje glasba in vse, kar je povezano z njo – igram diatonično harmoniko, vodim glasbeno društvo, igram v priložnostnem ansamblu in obiskujem ure solopetja. V zadnjem obdobju veliko pozornosti namenjam tudi grafičnemu oblikovanju promocijskih materialov in upravljanju družbenih omrežij za poslovno rabo. Zase lahko rečem, da sem oseba, ki nenehno stremi k odličnosti, hkrati pa ohranja smisel za humor in pristnost v vseh svojih interakcijah.
Zakaj ste se odločili za prijavo na izbor za naziv ADMA odličnost 2024 in kaj vam pomeni uvrstitev v finale?
K prijavi so me spodbudile sočlanice Kluba poslovne odličnosti Dolenjske, Bele krajine in Posavja, katerega članica sem od leta 2022. Uvrstitev v finale zame predstavlja izjemno čast in priznanje za dosedanje delo, hkrati pa prinaša tudi nove, dodatne odgovornosti za delo v prihodnosti. Biti med finalisti pomeni biti del skupine izjemnih posameznikov, ki s svojim delom dokazujejo, da je odličnost v administrativnem menedžmentu ključnega pomena za sodobno poslovno okolje.
Biti med finalisti pomeni biti del skupine izjemnih posameznikov, ki s svojim delom dokazujejo, da je odličnost v administrativnem menedžmentu ključnega pomena za sodobno poslovno okolje.
Katere so po vaše lastnosti poslovne podpore prihodnosti?
Poslovna podpora prihodnosti bo morala biti izjemno prilagodljiva in odzivna na hitre spremembe, ki jih prinaša tehnološki napredek. V ospredje stopajo iznajdljivost, fleksibilnost in komunikativnost, ki so ključne lastnosti za uspešno delovanje v hitro spreminjajočem se poslovnem okolju. Digitalizacija in tehnološki napredek prinašata nove izzive ter priložnosti, ki jih mora poslovna podpora vsekakor znati izkoristiti. Odlična poslovna podpora je po mojem mnenju tista, ki ne le, da sledi trendom, ampak jih tudi aktivno soustvarja.
Kako se je v zadnjih nekaj letih intenzivne globalne digitalizacije spremenilo vaše delo?
V zadnjih letih je intenzivna globalna digitalizacija temeljito preoblikovala delo na področju dokumentacije. Digitalizacija omogoča boljše upravljanje podatkov, procesov in dokumentov. Papirne dokumente so v veliki meri nadomestili digitalni dokumenti, katerih glavni namen je dolgoročno zmanjševanje stroškov, vezanih na količino porabljenega papirja in prihranek časa, ki smo ga porabili za urejanje, tiskanje, prenašanje in arhiviranje le-teh. Naše delo je vedno bolj odvisno od uporabe digitalnih orodij, kot so sistemi za upravljanje dokumentov in procesov, kar omogoča večjo dostopnost, učinkovitost, sledljivost, transparentnost in fleksibilnost pri obvladovanju velike količine podatkov ter dokumentacije, ki je potrebna pri razvoju in proizvodnji novih izdelkov.
Digitalizacija in tehnološki napredek prinašata nove izzive ter priložnosti, ki jih mora poslovna podpora vsekakor znati izkoristiti.
Dokumentacija igra ključno vlogo v procesu razvoja in raziskav zdravil. Tudi sami pravite, da stremite k digitalizaciji dokumentacije. Je papirju in fasciklom torej dokončno potekel rok trajanja?
Digitalizacija dokumentacije v farmacevtski industriji predstavlja pomemben korak v smislu učinkovitosti, sledljivosti in skladnosti z regulativnimi zahtevami. Elektronski sistemi za upravljanje dokumentov, kot sem že omenila, omogočajo hitrejši in enostavnejši dostop do podatkov, hitrejšo analizo in obdelavo podatkov, boljši nadzor nad dostopom in sledljivostjo dokumentov, zmanjšanje potrebe po fizičnem prostoru za arhiviranje ter zmanjšanje stroškov, vezanih na porabo papirja. Čeprav se trendi v poslovanju vse bolj nagibajo k digitalizaciji dokumentacije, menim, da papirju in fasciklom še ni popolnoma potekel rok trajanja, saj je prehod na digitalne rešitve postopen proces, ki zahteva čas in prilagoditve, hkrati pa je v nekaterih primerih papirna dokumentacija še potrebna tudi zaradi zakonskih razlogov. Pomembno je najti pravo ravnotežje med uporabo papirnih in digitalnih dokumentov ter se prilagoditi specifičnim potrebam in zahtevam posameznega podjetja.
Kako dobro v dobi digitalizacije in umetne inteligence sploh še cenimo pristen človeški stik?
V dobi digitalizacije in z njo vedno bolj aktualne umetne inteligence ostaja pristen človeški stik še vedno nenadomestljiv. Umetna inteligenca je lahko naš pomočnik pri delu, ne more pa nadomestiti pristnega človeškega stika in empatije. V digitalni dobi postajajo kompetence in karakterne lastnosti, kot so radovednost, empatija, prilagodljivost in čustvena agilnost vse pomembnejše. Te lastnosti dodajo pravo vrednost uporabi pametne avtomatizacije in ohranjajo človeški stik relevanten. Medosebni odnosi se gradijo na zaupanju in sočutju, kar je trenutno nemogoče doseči preko digitalnih orodij, zato je ključnega pomena, da še naprej cenimo in negujemo pristne medčloveške odnose.
Na katerega od svojih kariernih dosežkov ste najbolj ponosni?
Na zaposlitev v Krki.
Katere so prednosti in slabosti dela v sektorju, kjer ste zaposleni?
Farmacevtska industrija se uvršča med najbolj dinamično in inovativno panogo, ki ponuja številne priložnosti za strokovni razvoj. Spremembe, ki jih prinaša tehnološki napredek in globalizacija zahtevajo od posameznika fleksibilnost in nenehno učenje. Uporabljamo napredne tehnologije, ki omogočajo optimizacijo dela, večjo učinkovitost in hitrejšo realizacijo zastavljenih ciljev. Ponosna sem na pripadnost mlademu in perspektivnemu kolektivu Farmacevtskega razvoja, ki z inovativnostjo in zagnanostjo prinaša motivacijo, da premagujemo izzive ter skupaj rastemo, tudi v najtežjih trenutkih.
V dobi digitalizacije in z njo vedno bolj aktualne umetne inteligence ostaja pristen človeški stik še vedno nenadomestljiv.
Kateri je najboljši karierni nasvet, kar ste jih kdaj dobili?
Sledi svoji strasti in uspeh ti bo sledil. Če si nekaj močno želiš, če si odločen in če si želiš uspeti, boš tudi uspel.
Kaj vas navdušuje in motivira, kaj vam daje zagon?
Na delovnem mestu me navdušujejo izzivi, ki spodbujajo inovativnost in kreativnost ter delo v mladem in prespektivnem kolektivu. Motivira me predvsem možnost, da se nenehno učim in rastem – tako na osebnem kot na profesionalnem področju, pozitivno delovno okolje ter možnost prispevanja k skupnemu cilju in uspehu podjetja. Ko vidim uspešne rezultate svojega dela in pozitiven vpliv le-teh, se počutim izpopolnjeno ter motivirano za nove izzive.
Blizu vam je tudi glasba. Od kod ljubezen do igranja diatonične harmonike?
Narodno-zabavna glasba in harmonika lahko rečem, da sta pri nas doma. Doma smo imeli cel kup kaset raznih narodno-zabavnih izvajalcev in videokaset koncertov domače glasbe. Medtem, ko so moji vrstniki poslušali pravljice in gledali risanke, sem jaz vrtela in poslušala domačo glasbo na katero sem vedno rada tudi zaplesala. Kot majhna punčka sem rada prisluhnila »atkotu« (stari ata), ki je igral diatonično harmoniko in vedno izpolnil vse moje glasbene želje. Njegovo igranje in zvok same diatonične harmonike me je vedno znova fasciniral. S tem se je v meni prebudila tudi želja po igranju na diatonično harmoniko, ki pa se mi je uresničila, ko sem bila stara 11 let. Takrat me je pot vodila k odličnemu učitelju Francu Rajglu, ki mi je pokazal prve prijeme na diatonično harmoniko. Od takrat sva s harmoniko ostali nerazdružljivi še do danes.
Se udeležujete kongresa ADMA in kaj vas tam najbolj navdušuje?
Kongresa ADMA se imam željo udeležiti že dlje časa, letos pa se mi bo le-ta končno izpolnila. Na kongresu ADMA me najbolj navdušujejo predavanja in delavnice, ki obravnavajo aktualne teme in jih izvajajo vrhunski strokovnjaki. Kongres ADMA je tudi odlična priložnost za spoznavanje novih pristopov in orodij, ki lahko pomagajo pri vsakodnevnem delu in tako povečajo produktivnost ter odlična priložnost za mreženje, izmenjavo in strokovni razvoj. Vsekakor je to dogodek, ki združuje strokovnost, inovativnost in navdih, kar je ključno za vsakega, ki želi ostati v koraku z najnovejšimi trendi v administrativnem menedžmentu.
Kakšne cilje ste si zastavili letos?
Moji cilji za letos so še naprej stremeti k nenehnemu izobraževanju, izpopolnjevanju ter osebnostnemu in kariernemu razvoju.
PREBERITE ŠE:
- Damjana Jagodic: “Moje delo me izpopolnjuje, to je moja sanjska služba”
- Martina Škerget: “Ko te nadrejeni podpira, lažje dosegaš skupne cilje”