12 načinov, kako na delu ostati produktivni
Koncentracija in produktivnost gresta z roko v roki, zbrali pa smo nekaj nasvetov, kako ju vzdrževati.

Foto: Unsplash
Če imate vedno občutek, da ste zasuti z delom, a na koncu tedna ugotovite, da nobene naloge niste uspeli opraviti do konca, preizkusite nekaj spodnjih nasvetov. Pri London Offices.com so zbrali seznam stvari, s katerimi lahko povečate produktivnost, ko vam koncentracija pri delu začne pešati. V resnici je recept precej enostaven, velik del pri uspešnosti pa nosi ustrezna organizacija časa.
Odmori naj bodo redni, a kratki
Raziskave kažejo, da so kratki odmori med težjimi nalogami koristni za vzdrževanje konstantne učinkovitosti, medtem ko delo brez predaha vodi v površnost. Čez dan si zato načrtujte nekaj kratkih oddihov, zadihajte in ohranite koncentracijo.
Preskočite nepomembne sestanke
Sestanki so eni največjih kradljivcev časa, velik odstotek njih pa niti ni produktivnih. Preden kakšnega skličete ali potrdite udeležbo, se vprašajte, če bi stvar lahko razrešili zgolj s klicem ali e-mailom in si tako prihranili čas za delo.