Odnosi

12 načinov, kako na delu ostati produktivni

Koncentracija in produktivnost gresta z roko v roki, zbrali pa smo nekaj nasvetov, kako ju vzdrževati.

Foto: Unsplash

Če imate vedno občutek, da ste zasuti z delom, a na koncu tedna ugotovite, da nobene naloge niste uspeli opraviti do konca, preizkusite nekaj spodnjih nasvetov. Pri London Offices.com so zbrali seznam stvari, s katerimi lahko povečate produktivnost, ko vam koncentracija pri delu začne pešati. V resnici je recept precej enostaven, velik del pri uspešnosti pa nosi ustrezna organizacija časa.

Odmori naj bodo redni, a kratki

Raziskave kažejo, da so kratki odmori med težjimi nalogami koristni za vzdrževanje konstantne učinkovitosti, medtem ko delo brez predaha vodi v površnost. Čez dan si zato načrtujte nekaj kratkih oddihov, zadihajte in ohranite koncentracijo.

Preskočite nepomembne sestanke